10 کاری که بعد از ماساژ درمانی نباید انجام داد

مزایای مختلفی وجود دارد که می توانید از ماساژ درمانی دریافت کنید. با این حال، اگر فراموش کنید که وظیفه خود را انجام دهید، نمی توانید حداکثر مزایای استفاده از ماساژ درمانی را به دست آورید. چک لیست فوق را مطالعه و بخاطر بسپارید تا از جلسه ماساژ درمانی خود نهایت استفاده را ببرید. بهترین ماساژورهای اصفهان همیشه خوشحال می شوند که بیماران خود را از طریق ماساژ درمانی به اهداف سلامتی و تندرستی خود برسانند.

25 مزیت ماساژ درمانی بهترین کیلینیک ماساژور خانم در اصفهان

مزایای ماساژ برای سلامتی
ماساژ درمانی ممکن است برای هر کسی مفید باشد، اما اشاره شده است که به افرادی که دارای بیماری‌های مختلف مانند سرطان، بیماری قلبی، مشکلات معده و فیبرومیالژیا هستند، بیشتر کمک کننده می باشد. شما باید مطمئن شوید که قبل از اولین جلسه با ماساژور خود در مورد هر گونه مشکل پزشکی صحبت می کنید. در اینجا به برخی از مزایای ماساژ درمانی اشاره می کنیم.

10 ورزش برای کمر درد در دوران بارداری

حاملگی تغییرات فیزیکی زیادی را به همراه دارد که می تواند باعث کمردرد شود. تغییرات هورمونی باعث شل شدن تاندون ها و رباط ها در ناحیه کف لگن می شود تا زایمان بدون عارضه امکان پذیر شود. با این حال، این بدان معنی است که عدم ثبات در ناحیه لگن و کمر وجود دارد که می تواند باعث درد شود.

شکستگی استرس ساق پا

شکستگی های استرسی ترک های ریز در استخوان هستند. آنها در اثر نیروی تکراری، اغلب به دلیل استفاده بیش از حد، مانند بالا و پایین پریدن مکرر یا دویدن در مسافت های طولانی ایجاد می شوند. شکستگی‌های استرسی نیز می‌توانند در اثر استفاده عادی از استخوانی که در اثر بیماری هایی مانند پوکی استخوان ضعیف شده است، ایجاد شود.

سندروم کمپارتمان مزمن

سندروم کمپارتمان مزمن، در طول تمرینات شدید دوندگان استقامت امکان افزایش فشار در هر یک از کمپارتمان ها وجود خواهد داشت.

عارضه ازگود اشلاتر یا التهاب و درد زیر زانو

عارضه ازگود اشلاتر نوعی بیماری است که با کشیده شدن تاندون در زانو (تاندون کاسه زانو) به قسمت بالای استخوان درشت نی اتفاق می افتد. این امر باعث درد در زانو و قسمت فوقانی ساق پا می گردد.

آسیب رباط متقاطع قدامی و خلفی

آسیب رباط متقاطع قدامی و خلفی

آسیب مینیسک زانو

در مفصل زانو منیسک ها به عنوان جذب کننده های شوک عمل می کنند در صورتی که تمام مینیسک برداشته شود فشار وارده بر سطح غضروفی مفصل به طور فزاینده ای افزایش می یابد.

آسیب تاندون آشیل

آرتیمان سنتر مرکز تخصصی ماساژ در اصفهان

پارگی تاندون کشککی زانوی پرنده

مرکز ماساژ آرامش اصفهان,مرکز ماساژ اصفهان,مرکز ماساژ آقایان اصفهان,بهترین مرکز ماساژ در اصفهان,ماساژ فول اصفهان